tisdag 10 april 2012

En ny värld och mycket att lära sig....

Hej på er!

Ja då var det dags att fixa en blogg för min hobby, som jag precis börjat lära mig. 
Som ni säkert förstår på mitt bloggnamn handlar det om tårtor och annat gott :)

Men första problemet blir tydligen att försöka förstå HUR den här bloggen är uppbyggd ;) 
Så ha tålamod med mig, så ska det nog bli bättre med tiden.


Här kommer i alla fall smakprov på det jag gjort.... Fler kommer inom kort ;)


En Exotisk tårta jag gjorde och  gav bort till 2 av mina vänner när de firades av för att ha fyllt 40
En av mina rosor som jag gjort i fondant. 

Tack för att du kikade förbi och kom gärna tillbaka!


2 kommentarer:

  1. Åh tack för den underbart fina kommentaren!
    Rosen du gjort är verkligen otroligt fin! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK själv :)) Jag är faktiskt rätt så nöjd med den själv :) Alla är vi ju barn i början ;) Men det ska bli bättre allt eftersom :)

      Radera